Saturday, August 19, 2017

Ашигтай ажилласан нь

Нээрээ энэ өвлийг би монгол өнгөрөөсөн. Өвөл очоод өөрөө баахан өвдсөөн. Эхлээд баахан өөх, мах идээд нойр булчирхай өвдөв, дараа нь даараад 2 ч удаа хоолой өвдөв. Бас манай гэрийнхэн ч өвдөцгөөв. Бараг өвчин хэлдэггүй ээж минь онош нь тодорхойгүй өвдөв, эмнэлэгт хэвтэв, хоол цай зөөлөө. Тэгтэл эмээ өвдөгний үений хагалгаанд ороод эхний хэдэн өдөр 4 дэх охин нь сахиж байгаад сахих хүнгүй болов. Нагац эгч над руу яриад сахих хүн хэрэгтэй байна гэхээр нь за за би л сахья даа гэж бодож байсан юм. Тэгсэн манай нагац ах над руу ярьж байгаан, их хөөрхөөн сонин сайхан юу байна майна гээл. Манай ах бид 2 чинь шулуун шударга харилцдаг байхгүй юу. Би чинь шууд залгаад сайн уу, за надад ийм асуудал гарлаа, ийм юм хэрэгтэй байна гэх мэтээр ярина. Тэгснээ л эмээг чинь сахих хүн байдаггүй гэхээр нь за за би сахья аа, харин надаа хоол зөөх хүн байхгүй шүү, өдөр бүр гадуур хооллох учраас хоолны мөнгө өгөөрэй гэв. Дүү жоохон хүүхэдтэй, тэгээд ч гэр нь эмнэлгээс өчнөөн хол, яг эмнэлгийн хажууд гэр нь байгаа 3 дахь охины хүүхэд нь салхин цэцэгтсэн учраас гэрээсээ гарч чадахгүй, ахынх бас хол, тэгээд ч тэднийх жоохон онцгүй хоол хийдэг болсон тул хоол авахгүй гэв (би хоол маш их голдог л доо, давс нь ихэдсэн, багадсан, будаа нь нялцайсан, мах нь хатуу гэх мэт таалагдахгүй л бол өлсөөд хэвтэж байя аа гэдэг хүн). Ах ч инээгээд тэгье ээ л гэж байна. Эмээгээ асрав аа. Би тийм хүн амьтан анхаарч халамжлах талаар ер нь маруухан хүн л дээ. Гэхдээ яахав хошин юм ярих дуртай болохоор эмээг нэг муу юм өдөржингөө инээлгээд байгаа юм аа. Бас өдөртөө нэг гарч ойр хавийн рестораны хоолны амт шалгаастай. Бараг 7 хоносон бх шүү, эмнэлэгт сахиур хийх хүнд л юм бна лээ. Ямар сахиурт ор байх биш, нэг сунадаг сандал дээр л хоног төөрүүлээстэй, нөгөөх нь ядаж бхад голдоо баахан нүхтэй, хөнжил нтр бхгүй, шөнө даараастай. За тэгээд эмээ бид 2 эмнэлгээс гарав. Аая тэгсэн ах эмээгээ сайн сахьсан гээд ядуу оюутан надад мөнгө шилжүүлж байгаан, манай эмээ бас баян надад мөнгө өгөв. Хаха 7н хоног сахиур хийсэн биш цулайтал баяжив.

1 comment:

  1. Мундаг сайн бүсгүй юм аа. Амжилт!

    ReplyDelete

Өөрийн сэтгэгдлээ энд хуваалцаарай